miercuri, 23 iunie 2010

:|

Băi! Ştii care e treaba? M-am pierdut! Trimite-mi un semn să ştiu ce şi cum... Si eu îmi vreau mingea înapoi...păcat că s-a pierdut în mare... Nu! De ce să schimbi jocul? Mie îmi place prea mult ăsta... Dar...pentru tine îl schimb, poate chiar mă duc să caut mingea aceea în mare. Uite! Un pescăruş, a zis că mă ajută să te caut, el e mai sus decât mine.

Îl vezi? Spune-mi că te-a găsit!

Mai exact, unde anume te-ai pierdut?
Semn? - pescăruşul acela, poate te gaseşte el
Şi termină cu prostiile, lasă mingea aia în pace, nu vezi cât de frig e. Fă doar o plimbare şi apoi fac eu cinste cu un ceai şi o portocală.

Păi...sunt între jos şi mai jos. Într-un loc de genul...în secunda asta eşti aici, iar în următoarea nu mai eşti! Mă tot mut de pe o strada pe alta şi încerc să dau de teiul din visele mele. Se pare că nu mai simt frigul....cineva s-a jucat cu mintea mea şi....m-a lăsat fără simţuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu